به عبارت ساده، عامل رتبه بندی محتوای تازه Google اساساً به قرار دادن متن در سایت شما اشاره دارد. همچنین این به معنای به روزرسانی منظم متن است تا اطمینان حاصل شود که در آن صفحه تازه ای وجود دارد.
قرار دادن محتوای تازه در سایت شما، این صفحه را به روز می کند و به Google این امکان را می دهد که سایت شما همچنان به موضوع مرتبط باشد. اگر محتوای جدیدی اضافه نکنید، ممکن است وب سایت شما قدیمی باشد. این می تواند هنگام تلاش برای رتبه بندی در Google تأثیر منفی بگذارد.
برای بهترین نتیجه ، مهم است که درباره محتوای صفحه اول و فهرست بندی معنایی فکر کنید. انجام این کار به شما در رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجوگر مختلف کمک می کند.
عامل رتبه بندی محتوای تازه Google شما یک کلید اساسی در نحوه مشاهده، رتبه بندی و دریافت صفحات شما است. به عبارت ساده، گم شدن مطالب شما در دریای اطلاعات موجود در آن بسیار آسان است. به همین دلیل، باید دائماً به روز شود تا از جمعیت دور شود تا این موضوع مهم باشد.
اکنون فعالیت آنلاین زیادی وجود دارد که Google در واقع الگوریتم Freshness خود را برای جبران آن تغییر داده است. به عنوان مثال، وب سایتی که ده سال پیش پنج بار محتوای آن را به روز کرد، یک سایت تازه” در نظر گرفته شده بود.
همین سایت ممکن است مجبور شود داده های خود را پنج بار در هفته به روز رسانی کند تا در همان سطح قرار گیرد و در دسترس باشد.
با توجه به افزودن متن جدید به صفحات مختلف، باید همواره این موضوع را مدنظر داشته باشید که موضوعات خود را با یک کلمه کلیدی ایجاد نکنید. زیرا در این صورت اتفاق ناخوشایندی رخ خواهد داد. این به عنوان cannibalisation محتوا شناخته شده است و می تواند در هنگام تلاش برای صفحات مختلف شما در موتورهای جستجو بسیار بد باشد.
آیا وب سایت هایی که به طور مرتب به روز می شود پاداش می گیرند؟
آیا می دانید وب سایت هایی که به روزرسانی های منظم را دریافت می کنند ، در واقع جوایزی دریافت می کنند؟ به نظر می رسد یک امر آشکار است. طبق قوانین بازی کنید و صفحات خود را مرتبا به روز کنید و ضریب رتبه بندی محتوای تازه Google شما به طور پیوسته شروع به صعود می کند.
ادامه مطلب
درباره این سایت